luni, 25 iulie 2011

Si erau doar doua tipuri de struguri...

Sa enumeram putin ceea ce am facut de cand m-am trezit si pana in momentul de fata...
M-am trezit la 04.50, am privit cum ploua si cum fulgera si cum trazneste...datorita campului ultra deschis ce-l am in fata geamului vad o latura a Pitestiului(din pacate nu tot)...si ma tot minunam cum ii trazneste pe cei din Craiovei, Razboieni,Prundu,Tudor... si la mine abia daca erau doua, trei...dar sa contiuam...M-am apucat apoi sa desenez un fel de logo pentru viitoare trupa in care voi canta(apropos de asta, am mare nevoie de un saxofonist/trompetist), apoi am mancat ceva...apoi am deschis calculatorul si de cand l-am deschis si pana acum nu am mai facut nimic productiv mediului inconjurator... Si tare imi e greu sa incep acum sa fac ceva...si stiu ca-s multe...undeva o voce interioara imi tot urla sa ma culc...dar eu tot ii spun ca pot sa gandesc lucid si ca sunt foarte ok...

Hai sa ascultam ceva:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu