sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Bancuri din această seară

Având în vedere că mi-am scos messengerul din calculator, am decis să intru pe mail să văd dacă e la fel ca pe mess. Ei bine, ştiam oricum ca nu-i la fel, dar distracţia rămâne...de ce? Pentru ca ai prieteni, domne', d'aia! Prietenii rămân indiferent dacă foloseşti yahoo mail sau messenger, vă asigur! Şi acum seria de bancuri de la buna mea prietenă, Adelina. Enjoy! 

"There are 3 guys in a cafe. The 1st guy says: "I must have the smallest arms in the world!". The 2nd guy says: "I must have the smallest head in the world!". The 3rd guy says: "I must have the smallest dick in the world!". Then, they go to check the Guiness World Records. The 1st guy then, says: "YES! I was right! I got the smallest arms in the world!". The 2nd guy says: "I DO have the smallest head in the world!". The 3rd guy storms in and says angrily: "WHO THE FUCK IS JUSTIN BIEBER ?!?".

"2 batrane stau de vorba: B1-Neica,de la posta vii? B2-Da Marie,de la posta vin. B1-Si ti-ai luat pensia? B2-Da...am luat o p**a. B1-Si eu ca proasta am luat pensia..."

" Intră un domn disperat în farmacie şi ţipă: - Repede, daţi-mi ceva pentru diaree, e urgent !! Farmacistul, care era nou, devine foarte nervos şi-i dă un calmant. Domnul, în foarte mare grabă, ia medicamentul şi pleacă. După câteva ore, domnul cu diaree revine, şi farmacistul îi spune: - Mii de scuze, domnule. Cred că din greşeală v-am dat un medicament pentru nervi. Cum vă simţiţi ? La care domnul răspunde: - Căcat tot.....dar liniştiiiiiiiiiiiiiit........."

"Profesoara: Care este opusul râsului? Bula: S*xul. Profesoara: Bula, cum poti sa spui asta? Bula: Pai râsul este: ha ha ha si s*xul este: ah ah ah!"

"La tribunal se audiaza martorii: - Cand ati vazut ca inculpatui intentioneaza sa-si arunce soacra de la etaj, de ce n-ati intervenit? - Pentru ca am vazut ca inculpatul este destul de puternic ca s-o faca si singur..."

"Maria si Ioana(doua batrane) merg in vizita la Vasiluta(alta batrana). Ajung la ea...stau un timp si Vasiluta spune: ati venit la mine si nu v-am servit cu nicio cafea. Le aduce cafeaua....mai stau putin, beau cafeaua si din nou: Doamne fetelor, nu v-am adus o cafea....tot asa..beau vreo 7 cafele si pleaca. Pe drum spune Ioana: am fost la Vasiluta si nu ne-a servit cu o cafea....la care spune Maria: ai fost la vasiluta si nu m-ai chemat?"

"- Cum se scapa de boala vacii nebune??? - Prin divort!!!"

"I: De ce prezervativul e transparent? R: Pentru ca spermatozoizii macar sa se bucure de priveliste, daca oricum nu pot intra."

Şi cam atât azi :))


2 comentarii:

  1. VAAAAI CE ONORATA MA SIMT PENTRU FAPTUL CA AM AJUNS SA IMI FIE PUBLICATE BANCURILE....II MULTUMESC LUI DOTZ CARE MA SPRIJINIT IN TOATE NEBUNIILE...II MULTUMESC MADALINEI CA MA TINUT TREAZA NOPTI LA RAND...II MULTUMESC LUI VLAD CA MA SUPORTAT SI INCA MA MAI SUPORTA DE 2 ANI DE ZILE SI NU IN ULTIMUL RAND LE MULTUMESC ALOR MEI PENTRU CA AU DAT NASTERE ASEMENEI CIUDATENII CA MINE...VA MULTUMESC SI VOUA FANILOR PENTRU CA MI-ATI ACORDAT PRILEJUL DE A AJUNGE PE UN ASEMENEA BLOG DE PRESTIGIU

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuu, pisica pe blog :D Misto bancuri, bravo Adelina, oricine ai fi tu! :)

    RăspundețiȘtergere