miercuri, 22 iunie 2011

Ma seaca o chestie...da' rau ! - II

De ce beau fetele alcool?
Uite...ca sa nu zici ca sunt mimoza sau asa ceva...eu ascult mult rap(nu-l cant...cant jazz), vorbesc mai urat(prietenii iti pot confirma), sunt extrem de mult prea directa in tot ce zic, zic ce am, pe fata, daca am o rochie pe mine inseamna ca m-am trezit cu alter egoul ala romantic si muuult prea feminin(in general am niste chestii in picioare care imi fac piciorul sa arate imens...nu de asta ii port...ii port pentru ca ma simt bine in ei, am un tricou larg pe mine si niste blugi...). Am si eu momentele mele de seri cu mult plans si filme de dragoste si daca citesti in blog, textele(majoritatea) denota ca sunt indragostita...chiar daca nu sunt. Am trecut si eu printr-o despartire seaca si urata... da' nu m-am dres cu alcool. Asta e prima poveste.

Esti la petrecere. De ce te dai mare si bagi in tine ca intr-o vaca(scuza-mi limbajul) daca tu nu tii la bautura? Crezi ca esti mai apreciata cand stai cat stai la baie sa vomiti? Eu nu prea cred. Mai sunt si fete care beau dar cu masura...nu am treaba cu ele. Ca sa evitam " Ce ma tu n-ai baut in viata ta?" ... ba da...cred ca sampanie si bere...si alea numai 2 degete...

De ce bei? Esti fata/femeie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu