sâmbătă, 18 iunie 2011

Ma seaca o chestie...da' rau !

Buun. Inceput de an scolar...ca e a9a..ca ea10a...11, 12...a 8a..etc. , nu are prea mare importanta...sau are cand esti in generala..desi nu-i vad rostul nici acolo. Ma rog, sa revenim la subiect.
Inceput de an scolar. Toate fetele isi pun pe ele cele mai dichisite rochite, cele mai frumoase sandalute, isi frezeaza parul la un salon de super fite...ori isi fac bucle(e clasica). Toti baietii isi pun cea mai tare curea cu cea mai mare catarama, cei mai lustruiti pantofi, cea mai in dunga camasa calcata, cel mai tot tub de gel...Si toate astea si la sfarsit de an scolar. Ok..nu am absolut nimic cu cei care se imbraca asa. Nu e treaba mea daca tu ai astea in sifonier sau nu...dar nu inteleg de ce la inceput si la sfarsit de an scolar? ... Lamureste-ma! De ce nu si in timpul restului an scolar? Repet, nu am nimic cu cei care se aranjaza MEREU...dar sa te aranjezi doar la inceput si sfarsit de an scolar...parerea mea e ca esti dobitoc...Serios! Acum...astept raspunsuri...de ce doar la inceput si la sfarsit de an scolar? Cu ce ajuta?

Astept raspunsuri. Multumesc!

5 comentarii:

  1. sunt momentele cele mai importante... inceputul si sfarsitul... nu stiu zic si eu... si mie mi se pare ciudat...insa fiecare face ce vrea...

    RăspundețiȘtergere
  2. deci eu nu ma imbrac numai la inceput si la sfrasit:)))si da e bizar sa vi asa dar unele persoane o fac:))si asta e pur si simplu atunci simt nevoia sa se aranjeze mai mult:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma imbrac doar la inceputul si la sfarsitul anului pentru ca atunci, de obicei, sunt prezenti si parintii mei, in rest o ard nud :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ma imbrac doar la inceputul si la sfarsitul anului pentru ca atunci, de obicei, sunt prezenti si parintii mei, in rest o ard nud :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Seb: cat 5 ani ai? :))))

    RăspundețiȘtergere