luni, 20 iunie 2011

Da-te draga mai asa ca te filmeaza!

Duminica, 19 iunie, o zi ceva mai calduroasa... Mnea...asta nu merge aici. Duminica, 19 iunie, o zi numai buna de iesit afara. Initial trebuia sa fim patru...in final am fost doua. Eh si uite asa de nebune am luat o particica a orasului la pas (centrul Pitestiului si renumita Padure Trivale). Printre multe fete cunoscute am dat si de cei doi. Ne-am amuzat putin, ca doar asa ne e noua felul, insa amuzamentul si marea distractie a venit abia dupa ora 5, cand cineva mi se alatura mie si colegei mele de "drumetie", cine altul decat prietenul ei...detalii fara rost... El a venit cu ideea sa facem ceva asa http://www.youtube.com/watch?v=LP7pdAn3foE .

Ok, am zis eu...Am sperat ca oamenii vor fi deschisi si ca vor coopera. Am sperat ca vor fi naturali. Intrebarea noastra era "Ce ai vrea sa se intample pana la sfarsitul zilei?"Ei bine, am reusit sa strangem cinci sau patru persoane...tind sa cred ca aparatul cu care filmam avea o influenta horror...poate din cauza obiectivului(glumesc). Toti erau interesati sa afle ce faceau doi copii acolo, cu un ditamai tubul pe un obiect cu trei craci...ce faceau?Voiau sa vada cata imaginatie au oamenii din ziua de azi...voiau sa vada daca mai stiu sa fie naturali si sinceri...In fine, toti aflau ce aveau de aflat, apoi ne spuneau ca nu se poate acum, ca daca se mai si filmeaza chiar nu se poate. O sa fac la sfarsitul postului o lista cu cele mai bune raspunsuri-refuz.

Cea mai degajata persoana a fost o jurnalista. De unde stiu ca era jurnalista? Printre raspunsurile sale a fost si " As vrea sa scriu un articol despre voi..." . O femeie nici foarte scunda , nici foarte inalta, cu un par cret, de culoarea graului de iunie, cu niste ochi albastrii si rotunzi, clari si frumosi. Nu o descriu asa pentru ca ne-a ajutat, o descriu asa pentru ca asta e adevarul.
Au fost si multi speriati care isi trageau iubitele/sotiile din fata aparatului, in timp ce mergeau, spunandu-le "Da-te draga mai asa ca se filmeaza!" , altii se uitau cu coada ochiului la aparat, altii pur si simplu faceau ochii mari. Eh, in final am avut un material alcatuit din raspunsurile celor cinci persoane. Mai avem de cautat cinci.

Acum lista raspunsurilor-refuz:
1. "Nu pot acum...am vata de zahar pe degete si nu...nu pot..."
2. "Da...sigur...da..ce? Se filmeaza? A nu..."
3. "Pai...da...nu sunt fotogenica...dar hai...mmm..filmezi? A pai nu mai.."
4. "Eu : Facem un material. Trebuie sa ne raspundeti la o intrebare, in fata camerei. Trebuie sa fiti cat mai naturali.Vreti sa ne ajutati?
Ea:...nu prea!"
5. " Suntem obositi si...am iesit sa ne plimbam nu ca sa..."

Ei... Tu ce ai vrea sa se intample pana la sfarsitul zilei? (Raspunde folosindu-te de rubrica pentru comentarii. Multumesc!)

6 comentarii:

  1. Eu as vrea ca pana la sfarsitul zilei sa dispara toti idiotii e pe fata pamantului.

    RăspundețiȘtergere
  2. As vrea ca pana la sfarsitul zilei sa fiu fericita

    RăspundețiȘtergere
  3. Si as mai vrea si o tastatura noua pentru ca in cea actuala trebuie sa dau cu pumnii ca sa scriu tot, acum am observat ca am mancat o litera in primul comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea ca pana la sfarsitul zilei sa se schimbe ceva in mentalitatea romanilor ...

    RăspundețiȘtergere