luni, 17 mai 2010

Nu stiu cine esti

E asa cum vreau eu sa fie, ma pierde si ma readuce pe Pamant cu o miscare lenta. Ma adoarme si ma trezeste cand trebuie. Zbor si ma prefac ca nu aud nimic si ca las totul in urma mea, dar tot care imi sta in urma vine dupa mine. Se napusteste asupra mea si simt ca ma doboara. Unde esti sa ma salvezi? Unde te-ai ascuns? De ce nu vi sa ma scoti din gandurile care m-au infundat in durere? De ce nu vi sa faci curat in sufletul mel, sa te asezi acolo pentru totdeauna si sa ma scapi oricand de durerea provocata de ce e in jur? De ce ma doare asa de tare ca nu esti, cand nici macar nu te cunosc? De ce nu te intorci la mine? Asa necunoscut, te voi iubi si voi avea grija sa ramai al meu. De ce nu ma lasi sa zambesc cand simt ca trebuie, insa imi aduci lacrimile pe fata cand nu vreau? De ce totul se invarte in jurul tau si eu sunt respinsa? De ce toate mi se rastoarna mie in cale si nu ma lasa sa trec? De ce sperantele mele stau la tine ? De ce nu mi le aduci, cai am nevoie de ele, iar tu...tu poti pleca, insa te voi chema cand imi va fi dor de tine, adica intotdeauna. De ce nu ma vrei asa cum sunt? De ce toate astea mi se intampla mie si de ce trebuie sa sufar dupa ceva ce nu cunosc? De ce te iubesc desi nu te-am vazut niciodata si de ce vreau sa ma invalui cu parfum de iubire, daca nu stiu ce iubirea? De ce sunt agitata cand scriu si de ce nu vezi si ma crezi calma si cufundata in nepasare? Nu te cunosc, nu stiu pe cine strig acum, nu stiu ce vreau , sunt intr-o continua stare de stres, sunt intr-o continua cautare de ceva, sunt intr-o continua asteptare care face eforturi. Mi-ai luat tot, pana si rabdarea, toate sunt la tine. Da-mi-le inapoi, tu nu ai nicun drept asupra lor si a sentimentelor mele. Totul ma afecteaza, totul ma doare, totul ma raneste. O simpla vorba e de ajuns sa ma scufund in lacrimi si sa ma doara sufletul. Asculta-ma de acolo de unde esti si ajuta-ma sa zambesc, din nou.

Am nevoie de tine si de mine, intreaga, deci adu-mi inapoi ce mi-ai luat printr-un zambet , iar tu...tu pleaca! Sa nu te intorci vreodata. Am nevoie de tine, insa e mai bine sa ramai necunoscut, acolo in lumea ta. Am nevoie de necunoasterea ta. Am nevoie de absurd si paradox, deci am nevoie de tine, dar nu vreau sa te vreau... Cine ma mai intelege?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu